#TESTIMONI_FLEX [Tulang Belakang Terkunci, Keluarga Hilang Punca Pendapatan]



#TESTIMONI_FLEX [Tulang Belakang Terkunci, Keluarga Hilang Punca Pendapatan]



Keradangan yang berlaku pada tulang belakang mengakibatkan kerosakan struktur hingga menjejaskan pergerakan pesakit yang akan memberi pengaruh besar kepada kualiti hidup mereka.








Pesakit akan mengalami simptom pada tahap yang berbeza bermula daripada kekakuan ringan sehingga tulang belakang rasa terkunci. Sakit belakang hanyalah satu daripada masalah yang terpaksa dihadapi pesakit.



Ini merupakan masalah yang sering dirasai oleh pesakit kami iaitu Encik H. Beliau mengakui masalah ini memberi kesan besar kepada kehidupan seharian mereka.







Encik H sudah mengalami masalah ini sejak 3 tahun yang lalu. Kesakitan yang teruk akan berlaku di waktu Subuh. Bayangkan beliau tidak boleh bangun dari katil berjam-jam lamanya  disebabkan tulang belakang rasa kaku. Walaupun sudah berjaya bangun dari katil, tetapi beliau tidak boleh pergi mandi ke bilik air kerana tak dapat mencapai pili air.


Antara dilema yang dihadapi oleh Encik H adalah di tempat kerja memerlukan beliau mengangkat barang berat, tetapi beliau tidak dapat melakukannya kerana masalah kesihatan ini.



Oleh sebab itu, beliau terpaksa mengambil cuti sakit bagi meredakan kesakitan. Akibat terlalu kerapi mengambil cuti sakit, beliau sering disoal oleh pegawai di bahagian Sumber Manusia. Ada rakan sepejabatnya mengatakan beliau hanya malas dan mahu mengelak daripada bekerja.


Disebabkan sakit yang teramat sangat dan tak tahan nak ambil cuti sakit lagi, beliau telah mencari pusat rawatan fisioterapi yang boleh membantu merawat masalahnyaSeorang kawan baiknya telah memberitahu tentang Flex Physiotherapy. Kawannya pernah mendapatkan rawatan di Flex Physiotherapy untuk masalah sakit belakang dan sekarang sakitnya sudah hilang.


Tanpa melengahkan masa, En H pergi mendapatkan rawatan di Flex Physiotherapy pada keesokan harinya. Alhamdulillah beliau merasakan perbezaan sebelum dan selepas melakukan rawatan di sini.



Ingin lihat testimoni-testimoni kejayaan kami merawat pesakit? KLIK DISINI












Badannya rasa sedikit ringan selepas selesai 1 sesi rawatan. Insha Allah En H akan meneruskan lagi sesinya bersama fisioterapi di sini untuk meneruskan kerjayanya.


Alhamdulillah kami gembira melihat pesakit senang hati.



Ingin tahu lebih lanjut berkenaan rawatan kami? KLIK DISINI




No comments:

Post a Comment

More Post