#TESTIMONI_FLEX [Lumpuh Separuh Badan Menyebabkan Lumpuh Pendapatan Keluarga]




#TESTIMONI_FLEX [Lumpuh Separuh Badan Menyebabkan Lumpuh Pendapatan Keluarga]






4 bulan bukanlah tempoh yang singkat. Namun, En M perlu bergantung kepada isteri dan ahli keluarganya untuk melengkapkan segala keperluan hariannya. Bermula dari bangun tidur sehinggalah pada malamnya sebelum tidur. Beliau juga terpaksa menanggung lumpuh sebelah badan sepanjang tempoh tersebut.

Semangat penjaga dan ahli keluarga ini juga perlu kuat kerana menjaga pesakit strok ini bukan perkara yang mudah terutamanya melibatkan perasaan. Penjaga perlu peka dengan perubahan emosi pesakit.




Walaupun sebelum ini suaminya hanya duduk di atas kerusi roda, tetapi berkat semangat dan kesungguhan En M, beliau mampu berjalan dengan bantuan.

Alhamdulillah.....



Ingin lihat testimoni-testimoni kejayaan kami merawat pesakit? KLIK DISINI




Bulan Disember lalu adalah titik perubahan beliau yang paling besar.


"Alhamdulillah, setelah 4 bulan #stroke, saya beransur pulih setelah 4 kali mengikuti terapi di sini. Secara keseluruhannya, saya berasa gembira kerana telah mencapai kemajuan dan hakikatnya rawatan yang saya terima bertujuan memastikan saya mampu berdikari dalam jangka waktu yang panjang.





Isteri dan anak-anak saya juga gembira melihat perubahan saya. Therapist sangat banyak membantu dan memahami keadaan pesakit.

Terima kasih Flex Physiotherapy, semoga terus berkembang dan dapat membantu ramai lagi pesakit di luar sana." ~ Encik M, Kuala Terengganu.



Ingin tahu lebih lanjut berkenaan rawatan kami? KLIK DISINI



No comments:

Post a Comment

More Post